Ankieta

Zapytanie ofertowe nr IMW.KGX K1

Opis

Postępowanie rozstrzygnięte

W dniu 13.03.2020 r. została wybrana oferta na zamówienie pn. „Dostawa materiałów technicznych do testów oprogramowania” w ramach projektu pt. „Inteligentny monitoring wizyjny kontenerów”.

Wykonawca (Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena ofertowa brutto):

Idanet Maciej Idaczyk, ul. Grabińskiego 13, 98-300 Wieluń; 12.03.2020 r. godz. 15:17; 18.151,11 zł.

Wykaz oferentów:

  • LTC Sp. z o.o., ul. Narutowicza 2, 98-300 Wieluń.
  • Idanet Maciej Idaczyk, ul. Grabińskiego 13, 98-300 Wieluń.

Data publikacji: 28.02.2020 r.

Wyciąg z dokumentacji zamówienia nr IMW.KGX K1 na realizację zamówienia pn. 

„Dostawa materiałów technicznych do testów oprogramowania".

Wyciąg z opisu przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zapytania jest realizacja zamówienia pn. Dostawa materiałów technicznych do testów oprogramowania w ramach projektu pn. Inteligentny monitoring wizyjny kontenerów.
  2. Zamawiający niniejsze zamówienie podzielił na 2 części, nie dopuszczając możliwości składania ofert częściowych:
    a) Materiały techniczne do testów oprogramowania - Etap 6;
    b) Materiały techniczne do testów oprogramowania – Etap 7.

Miejsce i termin składania ofert:

2. Zamawiający niniejsze zamówienie podzielił na 9 zadań, nie dopuszczając możliwości składania ofert
częściowych:
a) Zadanie 1 - WNiP/Licencja -element prototypu; -Środek trwały/Sprzętowy Moduł Bezpieczeństwa (ang.
Hardware Security Module,HSM) - rozwiązanie hardwerowe przechowujące i zabezpieczające dane
wrażliwe(materiał kryptograficzny):
‒ WNiP/Licencja -element prototypu
‒ Środek trwały/Sprzętowy Moduł Bezpieczeństwa (ang. Hardware Security Module,HSM) -
rozwiązanie hardwerowe przechowujące i zabezpieczające dane wrażliwe(materiał kryptograficzny)
b) Zadanie 2 - Środek trwały/Sprzęt (hardware a'la serwer) z bardzo wydajnymi interfejsami sieciowymi oraz
z wbudowanym oprogramowaniem specjalistycznym do symulacji i analizy ruchu sieciowego.
c) Zadanie 3 - Licencje wysokowydajnego systemu gromadzenia, przechowywania i indeksowania danych
geolokalizacyjnych danych czasu rzeczywistego. Licencja będzie elementem prototypu i pozwoli na
przystosowanie rozwiązania sprzętowo-aplikacyjnego do wymagań projektu. Elementy zakupu licencji.:
WNiP/Licencja.
d) Zadanie 4 - Licencje oprogramowania serwera map
e) Zadanie 5 - Licencje środowiska budowy, wdrażania, eksploatacji i rozwoju rozproszonych systemów
sterowania przemysłowego i biznesowego z obsługą protokołów komunikacyjnych IoT oraz narzędzi
modelowania
f) Zadanie 6 - Materiały techniczne do testów centrum zarządzania - Etap 4
g) Zadanie 7 - Odpłatne korzystanie ze sprzętu do plaxormy demonstracyjnej nr 2 (centrum monitorowania)
- Etap 4
h) Zadanie 8 - Materiały techniczne do testów centrum zarządzania - Etap 5
i) Zadanie 9 - Odpłatne korzystanie ze sprzętu do plaxormy demonstracyjnej nr 2 (centrum monitorowania)
- Etap 5.
3. W przypadku pytań lub wątpliwości Zamawiający udzielać będzie wyjaśnień. Pytania lub wątpliwości Oferenta
powinny być kierowane pisemnie lub w wersji elektronicznej na adres Zamawiającego wskazany w punkcie 1,
przy czym pytania lub wątpliwości nie mogą być składane później aniżeli 7 dni przed upływem terminu
składania ofert. Odpowiedzi Zamawiający będzie udzielał niezwłocznie, tj. w normalnym toku czynności.
3
Dostawa sprzętu i oprogramowania do budowy prototypów IMW - Zapytanie ofertowe (3)
4. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawiera część jawną i część stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa
Zamawiającego. Cześć jawną stanowi niniejszy dokument z Załącznikiem nr 1. Część stanowiącą tajemnicę
przedsiębiorstwa Zamawiającego zawiera:
a) Wyciąg z wniosku o dofinansowanie projektu pt. "Inteligentny monitoring wizyjny kontenerów" (IMW)
i jego załączników technicznych;
b) Dokumentacja wdrożeniowa posiadanej infrastruktury klastra urządzeń HSM, wraz z kodem źródłowym
komponentów z którymi musi współpracować system bezpieczeństwa.
c) Kod źródłowy prototypowych aplikacji wykorzystanych w ramach odbioru do testowania „Środowiska
budowy, wdrażania, eksploatacji i rozwoju rozproszonych systemów sterowania przemysłowego
i biznesowego z obsługą niezawodnych protokołów komunikacyjnych IoT oraz narzędzi modelowania”.
5. Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego w rozumieniu Ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. 2018 poz. 419). Oferenci, którzy są
zainteresowani udziałem w postępowaniu zobowiązani są zapoznać się z ww. dokumentacją. W tym celu
należy dostarczyć do Zamawiającego podpisaną umowę o zachowaniu poufności, stanowiącą Załącznik nr 7 do
niniejszego postępowania. Dokumentacja zostanie udostępniona Wykonawcom w Biurze Zamawiającego
w Łodzi, w godzinach jego pracy (poniedziałek – piątek, 8:30 – 15:30). Wykonawców zainteresowanych
zapoznaniem się z utajnioną częścią postępowania prosimy o wcześniejsze umówienie się z Kierownikiem
Projektu (adres e-mail i telefon kontaktowy w punkcie 1).
6. Zapoznanie się ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ww. dokumentacji jest
warunkiem obligatoryjnym złożenia ważnej, niepodlegającej odrzuceniu oferty. Oferenci, którzy zapoznają się
z dokumentacją złożą stosowne oświadczenia, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do Zapytania. Oferty Oferentów,
którzy nie zapoznali się z dokumentacją i nie złożyli oświadczeń zostaną odrzucone ze względu na niezgodność
oferty z treścią Zapytania.
7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48821000-9 Serwery sieciowe, 30234500-3
Pamięci do przechowywania danych, 30237280-5 Akcesoria zasilające, 30192800-9 Etykiety samoprzylepne,
31400000-0 Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne, 38552000-9 Mierniki elektroniczne,
37453300-1 Dyski, 38342000-4 Oscyloskopy, 31712320-9 Indywidualne obwody drukowane, 72610000-9
Usługi dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego, 35120000-1 Systemy i urządzenia nadzoru
i bezpieczeństwa.
Przedmiotem zapytania jest realizacja zamówienia pn. Dostawa sprzętu i oprogramowania do budowy
prototypów IMW w ramach projektu pn. "Inteligentny monitoring wizyjny kontenerów" (IMW).
2. Zamawiający niniejsze zamówienie podzielił na 9 zadań, nie dopuszczając możliwości składania ofert
częściowych:
a) Zadanie 1 - WNiP/Licencja -element prototypu; -Środek trwały/Sprzętowy Moduł Bezpieczeństwa (ang.
Hardware Security Module,HSM) - rozwiązanie hardwerowe przechowujące i zabezpieczające dane
wrażliwe(materiał kryptograficzny):
‒ WNiP/Licencja -element prototypu
‒ Środek trwały/Sprzętowy Moduł Bezpieczeństwa (ang. Hardware Security Module,HSM) -
rozwiązanie hardwerowe przechowujące i zabezpieczające dane wrażliwe(materiał kryptograficzny)
b) Zadanie 2 - Środek trwały/Sprzęt (hardware a'la serwer) z bardzo wydajnymi interfejsami sieciowymi oraz
z wbudowanym oprogramowaniem specjalistycznym do symulacji i analizy ruchu sieciowego.
c) Zadanie 3 - Licencje wysokowydajnego systemu gromadzenia, przechowywania i indeksowania danych
geolokalizacyjnych danych czasu rzeczywistego. Licencja będzie elementem prototypu i pozwoli na
przystosowanie rozwiązania sprzętowo-aplikacyjnego do wymagań projektu. Elementy zakupu licencji.:
WNiP/Licencja.
d) Zadanie 4 - Licencje oprogramowania serwera map
e) Zadanie 5 - Licencje środowiska budowy, wdrażania, eksploatacji i rozwoju rozproszonych systemów
sterowania przemysłowego i biznesowego z obsługą protokołów komunikacyjnych IoT oraz narzędzi
modelowania
f) Zadanie 6 - Materiały techniczne do testów centrum zarządzania - Etap 4
g) Zadanie 7 - Odpłatne korzystanie ze sprzętu do plaxormy demonstracyjnej nr 2 (centrum monitorowania)
- Etap 4
h) Zadanie 8 - Materiały techniczne do testów centrum zarządzania - Etap 5
i) Zadanie 9 - Odpłatne korzystanie ze sprzętu do plaxormy demonstracyjnej nr 2 (centrum monitorowania)
- Etap 5.
3. W przypadku pytań lub wątpliwości Zamawiający udzielać będzie wyjaśnień. Pytania lub wątpliwości Oferenta
powinny być kierowane pisemnie lub w wersji elektronicznej na adres Zamawiającego wskazany w punkcie 1,
przy czym pytania lub wątpliwości nie mogą być składane później aniżeli 7 dni przed upływem terminu
składania ofert. Odpowiedzi Zamawiający będzie udzielał niezwłocznie, tj. w normalnym toku czynności.
3
Dostawa sprzętu i oprogramowania do budowy prototypów IMW - Zapytanie ofertowe (3)
4. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawiera część jawną i część stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa
Zamawiającego. Cześć jawną stanowi niniejszy dokument z Załącznikiem nr 1. Część stanowiącą tajemnicę
przedsiębiorstwa Zamawiającego zawiera:
a) Wyciąg z wniosku o dofinansowanie projektu pt. "Inteligentny monitoring wizyjny kontenerów" (IMW)
i jego załączników technicznych;
b) Dokumentacja wdrożeniowa posiadanej infrastruktury klastra urządzeń HSM, wraz z kodem źródłowym
komponentów z którymi musi współpracować system bezpieczeństwa.
c) Kod źródłowy prototypowych aplikacji wykorzystanych w ramach odbioru do testowania „Środowiska
budowy, wdrażania, eksploatacji i rozwoju rozproszonych systemów sterowania przemysłowego
i biznesowego z obsługą niezawodnych protokołów komunikacyjnych IoT oraz narzędzi modelowania”.
5. Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego w rozumieniu Ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. 2018 poz. 419). Oferenci, którzy są
zainteresowani udziałem w postępowaniu zobowiązani są zapoznać się z ww. dokumentacją. W tym celu
należy dostarczyć do Zamawiającego podpisaną umowę o zachowaniu poufności, stanowiącą Załącznik nr 7 do
niniejszego postępowania. Dokumentacja zostanie udostępniona Wykonawcom w Biurze Zamawiającego
w Łodzi, w godzinach jego pracy (poniedziałek – piątek, 8:30 – 15:30). Wykonawców zainteresowanych
zapoznaniem się z utajnioną częścią postępowania prosimy o wcześniejsze umówienie się z Kierownikiem
Projektu (adres e-mail i telefon kontaktowy w punkcie 1).
6. Zapoznanie się ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ww. dokumentacji jest
warunkiem obligatoryjnym złożenia ważnej, niepodlegającej odrzuceniu oferty. Oferenci, którzy zapoznają się
z dokumentacją złożą stosowne oświadczenia, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do Zapytania. Oferty Oferentów,
którzy nie zapoznali się z dokumentacją i nie złożyli oświadczeń zostaną odrzucone ze względu na niezgodność
oferty z treścią Zapytania.
7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48821000-9 Serwery sieciowe, 30234500-3
Pamięci do przechowywania danych, 30237280-5 Akcesoria zasilające, 30192800-9 Etykiety samoprzylepne,
31400000-0 Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne, 38552000-9 Mierniki elektroniczne,
37453300-1 Dyski, 38342000-4 Oscyloskopy, 31712320-9 Indywidualne obwody drukowane, 72610000-9
Usługi dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego, 35120000-1 Systemy i urządzenia nadzoru
i bezpieczeństwa.
Przedmiotem zapytania jest realizacja zamówienia pn. Dostawa sprzętu i oprogramowania do budowy
prototypów IMW w ramach projektu pn. "Inteligentny monitoring wizyjny kontenerów" (IMW).
2. Zamawiający niniejsze zamówienie podzielił na 9 zadań, nie dopuszczając możliwości składania ofert
częściowych:
a) Zadanie 1 - WNiP/Licencja -element prototypu; -Środek trwały/Sprzętowy Moduł Bezpieczeństwa (ang.
Hardware Security Module,HSM) - rozwiązanie hardwerowe przechowujące i zabezpieczające dane
wrażliwe(materiał kryptograficzny):
‒ WNiP/Licencja -element prototypu
‒ Środek trwały/Sprzętowy Moduł Bezpieczeństwa (ang. Hardware Security Module,HSM) -
rozwiązanie hardwerowe przechowujące i zabezpieczające dane wrażliwe(materiał kryptograficzny)
b) Zadanie 2 - Środek trwały/Sprzęt (hardware a'la serwer) z bardzo wydajnymi interfejsami sieciowymi oraz
z wbudowanym oprogramowaniem specjalistycznym do symulacji i analizy ruchu sieciowego.
c) Zadanie 3 - Licencje wysokowydajnego systemu gromadzenia, przechowywania i indeksowania danych
geolokalizacyjnych danych czasu rzeczywistego. Licencja będzie elementem prototypu i pozwoli na
przystosowanie rozwiązania sprzętowo-aplikacyjnego do wymagań projektu. Elementy zakupu licencji.:
WNiP/Licencja.
d) Zadanie 4 - Licencje oprogramowania serwera map
e) Zadanie 5 - Licencje środowiska budowy, wdrażania, eksploatacji i rozwoju rozproszonych systemów
sterowania przemysłowego i biznesowego z obsługą protokołów komunikacyjnych IoT oraz narzędzi
modelowania
f) Zadanie 6 - Materiały techniczne do testów centrum zarządzania - Etap 4
g) Zadanie 7 - Odpłatne korzystanie ze sprzętu do plaxormy demonstracyjnej nr 2 (centrum monitorowania)
- Etap 4
h) Zadanie 8 - Materiały techniczne do testów centrum zarządzania - Etap 5
i) Zadanie 9 - Odpłatne korzystanie ze sprzętu do plaxormy demonstracyjnej nr 2 (centrum monitorowania)
- Etap 5.
3. W przypadku pytań lub wątpliwości Zamawiający udzielać będzie wyjaśnień. Pytania lub wątpliwości Oferenta
powinny być kierowane pisemnie lub w wersji elektronicznej na adres Zamawiającego wskazany w punkcie 1,
przy czym pytania lub wątpliwości nie mogą być składane później aniżeli 7 dni przed upływem terminu
składania ofert. Odpowiedzi Zamawiający będzie udzielał niezwłocznie, tj. w normalnym toku czynności.
3
Dostawa sprzętu i oprogramowania do budowy prototypów IMW - Zapytanie ofertowe (3)
4. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawiera część jawną i część stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa
Zamawiającego. Cześć jawną stanowi niniejszy dokument z Załącznikiem nr 1. Część stanowiącą tajemnicę
przedsiębiorstwa Zamawiającego zawiera:
a) Wyciąg z wniosku o dofinansowanie projektu pt. "Inteligentny monitoring wizyjny kontenerów" (IMW)
i jego załączników technicznych;
b) Dokumentacja wdrożeniowa posiadanej infrastruktury klastra urządzeń HSM, wraz z kodem źródłowym
komponentów z którymi musi współpracować system bezpieczeństwa.
c) Kod źródłowy prototypowych aplikacji wykorzystanych w ramach odbioru do testowania „Środowiska
budowy, wdrażania, eksploatacji i rozwoju rozproszonych systemów sterowania przemysłowego
i biznesowego z obsługą niezawodnych protokołów komunikacyjnych IoT oraz narzędzi modelowania”.
5. Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego w rozumieniu Ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. 2018 poz. 419). Oferenci, którzy są
zainteresowani udziałem w postępowaniu zobowiązani są zapoznać się z ww. dokumentacją. W tym celu
należy dostarczyć do Zamawiającego podpisaną umowę o zachowaniu poufności, stanowiącą Załącznik nr 7 do
niniejszego postępowania. Dokumentacja zostanie udostępniona Wykonawcom w Biurze Zamawiającego
w Łodzi, w godzinach jego pracy (poniedziałek – piątek, 8:30 – 15:30). Wykonawców zainteresowanych
zapoznaniem się z utajnioną częścią postępowania prosimy o wcześniejsze umówienie się z Kierownikiem
Projektu (adres e-mail i telefon kontaktowy w punkcie 1).
6. Zapoznanie się ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ww. dokumentacji jest
warunkiem obligatoryjnym złożenia ważnej, niepodlegającej odrzuceniu oferty. Oferenci, którzy zapoznają się
z dokumentacją złożą stosowne oświadczenia, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do Zapytania. Oferty Oferentów,
którzy nie zapoznali się z dokumentacją i nie złożyli oświadczeń zostaną odrzucone ze względu na niezgodność
oferty z treścią Zapytania.
7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
48000000 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48821000-9 Serwery sieciowe, 30234500-3
Pamięci do przechowywania danych, 30237280-5 Akcesoria zasilające, 30192800-9 Etykiety samoprzylepne,
31400000-0 Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne, 38552000-9 Mierniki elektroniczne,
37453300-1 Dyski, 38342000-4 Oscyloskopy, 31712320-9 Indywidualne obwody drukowane, 72610000-9
Usługi dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego, 35120000-1 Systemy i urządzenia nadzoru
i bezpieczeństwa Miejsce i termin składania ofert:
  1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 13.03.2020 r. do godz. 9:00 na adres: Kodegenix Sp. z o.o., ul. Pabianicka 159/161, 93-490 Łódź.
  2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 13.03.2020 r. o godz. 12:00. Miejsce otwarcia: ul. Pabianicka 159/161, 93-490 Łódź.
  3. Wszystkie oferty złożone po podanym wyżej terminie zostaną zwrócone nieotwarte.
  4. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert na warunkach określonych w § 20 Regulaminu udzielania zamówień. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Oferentów odnośnie ustalonego wcześniej terminu, będą podlegały nowemu terminowi.
  5. Oferenci, którzy złożyli oferty mogą być obecni przy ich otwarciu.
  6. Zamawiający podczas otwarcia ofert otworzy kolejno koperty oznaczone określeniem „Wycofanie oferty”, „Zmiana oferty”. Na końcu otworzy kolejno koperty oznaczone „Oferta na Dostawa materiałów technicznych do testów oprogramowania”.
  7. W przypadku wycofania oferty, oferta nie będzie otwierana i zostanie zwrócona Oferentowi.
  8. W przypadku zmiany oferty Zamawiający wymieni całą ofertę, jeśli taka będzie dyspozycja Oferenta lub dołączy jej częściową zamianę do oferty pierwotnej oznakowując ją tym samym numerem.
  9. Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami umieszczono na stronie: http://www.projekty.stipendium.pl oraz w Bazie Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Opis sposobu przygotowywania oferty:

  1. Oferta musi zawierać:
    1. wypełniony i podpisany „Formularz Ofertowy”, którego wzór określa Załącznik nr 2;
    2. dokumenty określone w Rozdziale 9.
  2. Przedstawiona oferta musi być sporządzona w języku polskim.
  3. Zaoferowana cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Oferent w celu należytego wykonania zamówienia.
  4. Wszystkie strony składające się na ofertę powinny być:
    1. trwale złączone;
    2. strony ponumerowane;
    3. podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta lub osoby posiadające pisemne pełnomocnictwo w tym zakresie. W takiej sytuacji pełnomocnictwo to musi być dołączone do oferty. Obowiązek podpisania dotyczy także wszystkich miejsc, w których Oferent naniósł odręczne zmiany. Obowiązek podpisania nie dotyczy stron dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 niniejszego rozdziału, które posiadają poświadczenie ich zgodności z oryginałem dokonane przez osoby upoważnione do podpisania oferty.
  5. Oferent ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  6. Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
  7. Koperta powinna posiadać nazwę i adres Oferenta, aby można było odesłać ofertę w przypadku złożenia po wyznaczonym terminie.
  8. Koperta powinna być zaadresowana następująco: Kodegenix Sp. z o.o. oraz posiadać oznaczenie: „Oferta na Dostawa materiałów technicznych do testów oprogramowania nr IMW.KGX K1, nie otwierać przed 13.03.2020 r. godz. 12:00”.

Ogłoszenie zostało umieszczone również w bazie Konkurencyjności pod linkiem:  https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/28997

Regulamin udzielania zamówienia dostępny jest na głównej stronie zamówień

Dokumenty