Ankieta

Zapytanie ofertowe nr AIS.O K1

Opis

Postępowanie rozstrzygnięte

W dniu 17.05.2019 r. została wybrana oferta na zamówienie pn. „Dostawa sprzętu i oprogramowania do budowy autonomicznego i inteligentnego sterownika (AIS)” w ramach projektu pt. „Prace rozwojowe oraz testy w warunkach rzeczywistych autonomicznego i inteligentnego sterownika (AIS)”.

Wykonawca (Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena netto):

Idanet Maciej Idaczyk, ul. Grabińskiego 13, 98-300 Wieluń; 10.05.2019 r godz. 12:05; 297 030,00 zł.

Wykaz oferentów:

  • Idanet Maciej Idaczyk, ul. Grabińskiego 13, 98-300 Wieluń,
  • Eurotek Sp. z o.o., ul. Romanowska 55H lokal 58, 91-174 Łódź.

Data publikacji: 06.05.2019 r.

Wyciąg z dokumentacji zamówienia nr AIS.O K1 na realizację zamówienia pn. 

„Dostawa sprzętu i oprogramowania do budowy autonomicznego i inteligentnego sterownika (AIS).


Wyciąg z opisu przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zapytania jest realizacja zamówienia pn. Dostawa sprzętu i oprogramowania do budowy autonomicznego i inteligentnego sterownika (AIS) w ramach projektu pn. Prace rozwojowe oraz testy w warunkach rzeczywistych autonomicznego i inteligentnego sterownika (AIS).

2. Zamawiający niniejsze zamówienie podzielił na 2 etapy, nie dopuszczając możliwości składania ofert częściowych.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część jawną i część stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego. Cześć jawną stanowi dokument ZAPYTANIE OFERTOWE nr AIS.O K1 z Załącznikiem nr 1. Część stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego zawiera:

a) Wyciąg z wniosku o dofinansowanie projektu pt. Prace rozwojowe oraz testy w warunkach rzeczywistych autonomicznego i inteligentnego sterownika (AIS) i jego załączników technicznych;

b) Szkieletowej platformy aplikacyjnej do budowy systemów rozproszonych (dokumentacja, kody źrodłowe).

c) Wyniki przeprowadzonej analizy wymagań dla rozbudowy i aktualizacji oprogramowania szkieletowej platformy aplikacyjnej do budowy systemów rozproszonych.

Miejsce i termin składania ofert:

1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 17.05.2019 r. do godz. 9:00 na adres: Przedsiębiorstwo „OPTIMUS” Sp. z o.o., ul. Pabianicka 159/161, 93-490 Łódź.

2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.05.2019 r. o godz. 12:00. Miejsce otwarcia: ul. Pabianicka 159/161, 93-490 Łódź.

3. Wszystkie oferty złożone po podanym wyżej terminie zostaną zwrócone nieotwarte.

4. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert na warunkach określonych w § 20 Regulaminu udzielania zamówień. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Oferentów odnośnie ustalonego wcześniej terminu, będą podlegały nowemu terminowi.

5. Oferenci, którzy złożyli oferty mogą być obecni przy ich otwarciu.

6. Zamawiający podczas otwarcia ofert otworzy kolejno koperty oznaczone określeniem „Wycofanie oferty”, „Zmiana oferty”. Na końcu otworzy kolejno koperty oznaczone „Oferta na Dostawa sprzętu i oprogramowania do budowy autonomicznego i inteligentnego sterownika (AIS)”.

7. W przypadku wycofania oferty, oferta nie będzie otwierana i zostanie zwrócona Oferentowi.

8. W przypadku zmiany oferty Zamawiający wymieni całą ofertę, jeśli taka będzie dyspozycja Oferenta lub dołączy jej częściową zamianę do oferty pierwotnej oznakowując ją tym samym numerem.

9. Zapytanie ofertowe wraz załącznikami umieszczono na stronie: http://www.projekty.stipendium.pl oraz w Bazie Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Regulamin udzielania zamówienia dostępny jest na głównej stronie zamówień

Dokumenty