Ankieta

Zapytanie ofertowe nr AIS.O K2

Opis

Postępowanie rozstrzygnięte
W dniu 29.05.2020 r. została wybrana oferta na zamówienie pn. „Dostawa sprzętu do budowy autonomicznego i inteligentnego sterownika (AIS)” w ramach projektu pt. „Prace rozwojowe oraz testy w warunkach rzeczywistych autonomicznego i inteligentnego sterownika (AIS)”.
Wykonawca (Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena netto):
Idanet Maciej Idaczyk, ul. Grabińskiego 13, 98-300 Wieluń; 28.05.2020 r godz. 15:38; 58 600,00 zł.
Wykaz oferentów:
  • Eurotek Sp. z o.o., ul. Romanowska 55H lokal 58, 91-174 Łódź,
  • Idanet Maciej Idaczyk, ul. Grabińskiego 13, 98-300 Wieluń.

Data publikacji: 21.05.2020 r.

Wyciąg z dokumentacji zamówienia nr AIS.O K2 na realizację zamówienia pn. 

„Dostawa sprzętu do budowy autonomicznego i inteligentnego sterownika (AIS).


Wyciąg z opisu przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zapytania jest realizacja zamówienia pn. Dostawa sprzętu do budowy autonomicznego i inteligentnego sterownika (AIS) w ramach projektu pn. Prace rozwojowe oraz testy w warunkach rzeczywistych autonomicznego i inteligentnego sterownika (AIS).
2. Zamawiający niniejsze zamówienie podzielił na 2 części, nie dopuszczając możliwości składania ofert częściowych:
a) Elementy służące do budowy i na stałe zainstalowane w prototypie sterownika – Etap 4;
b) Materiały techniczne, drobny sprzęt laboratoryjny – Etap 4
3. W przypadku pytań lub wątpliwości Zamawiający udzielać będzie wyjaśnień. Pytania lub wątpliwości Oferenta powinny być kierowane pisemnie lub w wersji elektronicznej na adres Zamawiającego wskazany w punkcie 1, przy czym pytania lub wątpliwości nie mogą być składane później aniżeli 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Odpowiedzi Zamawiający będzie udzielał niezwłocznie, tj. w normalnym toku czynności.
4. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia zawiera część jawną i część stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego. Cześć jawną stanowi niniejszy dokument z Załącznikiem nr 1. Część stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego zawiera:
a) Wyciąg z wniosku o dofinansowanie projektu pt. Prace rozwojowe oraz testy w warunkach rzeczywistych autonomicznego i inteligentnego sterownika (AIS) i jego załączników technicznych.
b) Dokumentacja projektowa i wykonawcza prototypowego sterownika.
5. Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego w rozumieniu Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. 2019 poz. 1010, 1649). Oferenci, którzy są zainteresowani udziałem w postępowaniu zobowiązani są zapoznać się z ww. dokumentacją. W tym celu należy dostarczyć do Zamawiającego podpisaną umowę o zachowaniu poufności, stanowiącą Załącznik nr 7 do niniejszego postępowania. Dokumentacja zostanie udostępniona Wykonawcom w Biurze Zamawiającego w Łodzi, w godzinach jego pracy (poniedziałek – piątek, 8:30 – 15:30). Wykonawców zainteresowanych zapoznaniem się z utajnioną częścią postępowania prosimy o wcześniejsze umówienie się z Kierownikiem Projektu (adres e-mail i telefon kontaktowy w punkcie 1).
6. Zapoznanie się ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ww. dokumentacji jest warunkiem obligatoryjnym złożenia ważnej, niepodlegającej odrzuceniu oferty. Oferenci, którzy zapoznają się z dokumentacją złożą stosowne oświadczenia, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do Zapytania. Oferty Oferentów, którzy nie zapoznali się z dokumentacją i nie złożyli oświadczeń zostaną odrzucone ze względu na niezgodność oferty z treścią Zapytania.
7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 32420000-3 Urządzenia sieciowe, 31400000-0 – Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne, 31600000-2 – Sprzęt i aparatura elektryczna, 31700000-3 – Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne, 31710000-6 – Sprzęt elektroniczny.

Miejsce i termin składania ofert:

1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 29.05.2020 r. do godz. 9:00 na adres: Przedsiębiorstwo „OPTIMUS” Sp. z o.o., ul. Pabianicka 159/161, 93-490 Łódź.

2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 29.05.2020 r. o godz. 12:00. Miejsce otwarcia: ul. Pabianicka 159/161, 93-490 Łódź.

3. Wszystkie oferty złożone po podanym wyżej terminie zostaną zwrócone nieotwarte.

4. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert na warunkach określonych w § 20 Regulaminu udzielania zamówień. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Oferentów odnośnie ustalonego wcześniej terminu, będą podlegały nowemu terminowi.

5. Oferenci, którzy złożyli oferty mogą być obecni przy ich otwarciu.

6. Zamawiający podczas otwarcia ofert otworzy kolejno koperty oznaczone określeniem „Wycofanie oferty”, „Zmiana oferty”. Na końcu otworzy kolejno koperty oznaczone „Oferta na Dostawa sprzętu do budowy autonomicznego i inteligentnego sterownika (AIS)”.

7. W przypadku wycofania oferty, oferta nie będzie otwierana i zostanie zwrócona Oferentowi.

8. W przypadku zmiany oferty Zamawiający wymieni całą ofertę, jeśli taka będzie dyspozycja Oferenta lub dołączy jej częściową zamianę do oferty pierwotnej oznakowując ją tym samym numerem.

9. Zapytanie ofertowe wraz załącznikami umieszczono na stronie: http://www.projekty.stipendium.pl oraz w Bazie Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Regulamin udzielania zamówienia dostępny jest na głównej stronie zamówień

Dokumenty