Ankieta

Zapytanie ofertowe nr PKJ K3a-K4/2016

Opis

Postępowanie zakończone
W dniu 22.11.2016 r. została podpisana umowa na zamówienie pn. Dostawa urządzeń i materiałów oraz usług technicznych dotyczących wykonania prototypu stanowiska badania preferencji widzów/klientów i kontroli jakości obrazu/interfejsu gry wraz z dostawą materiałów technicznych i eksploatacyjnych, konserwacją, przeglądami i naprawami aparatury technicznej.
Wykonawca:
Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 84 K, 98-200 Sieradz

Data publikacji: 07.11.2016 r.

Wyciąg z dokumentacji zamówienia nr  PKJ K3a-K4/2016 na realizację zamówienia pn. „Dostawa urządzeń i materiałów oraz usług technicznych dotyczących wykonania prototypu stanowiska badania preferencji widzów/klientów i kontroli jakości obrazu/interfejsu gry wraz z dostawą materiałów technicznych i eksploatacyjnych, konserwacją, przeglądami i naprawami aparatury technicznej”.


Wyciąg z opisu przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zapytania jest realizacja zamówienia pn. „Dostawa urządzeń i materiałów oraz usług technicznych dotyczących wykonania prototypu stanowiska badania preferencji widzów/klientów i kontroli jakości obrazu/interfejsu gry wraz z dostawą materiałów technicznych i eksploatacyjnych, konserwacją, przeglądami i naprawami aparatury technicznej” w ramach projektu pn. „Narzędzia wykorzystujące nowatorskie metody: okulograficzną, elektrofizjologiczną i introspekcję – automatyzujące analizę preferencji klientów oraz kontrolę jakości produkcji filmów i gier komputerowych”.
  2. Zamawiający niniejsze zamówienie podzielił na 3 (trzy) części, nie dopuszczając możliwości składania ofert częściowych:
       a) Część I zamówienia obejmuje: Dostawa urządzeń i materiałów oraz usługi techniczne dotyczące wykonania prototypu stanowiska badania preferencji widzów/klientów i kontroli jakości obrazu/interfejsu gry (PKJ.DOST).
       b) Część II zamówienia obejmuje: Materiały techniczne i eksploatacyjne, konserwacje, przeglądy i naprawy aparatury technicznej (PKJ.MAT).
       c) Część III zamówienia obejmuje:Usługi i materiały dotyczące promocji projektu (PKJ.PROM).

Miejsce i termin składania ofert:

  1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 17.11.2016 r. do godz. 16:00 na adres: Fundacja Isyrius, ul. Pabianicka 159/161, 93-490 Łódź.
  2. Wszystkie oferty złożone po podanym wyżej terminie zostaną zwrócone nieotwarte.
  3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert na warunkach określonych w § 20 Regulaminu udzielania zamówień. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Oferentów odnośnie ustalonego wcześniej terminu, będą podlegały nowemu terminowi.
  4. Oferenci, którzy złożyli oferty mogą być obecni przy ich otwarciu.
  5. Zamawiający podczas otwarcia ofert otworzy kolejno koperty oznaczone określeniem, „Wycofanie oferty”, „Zmiana oferty”. Na końcu otworzy kolejno koperty oznaczone „Oferta na „Dostawa licencji algorytmów i komponentów aplikacji PKJ”.
  6. W przypadku wycofania oferty, oferta nie będzie otwierana i zostanie zwrócona Oferentowi.
  7. W przypadku zmiany oferty Zamawiający wymieni całą ofertę, jeśli taka będzie dyspozycja Oferenta lub dołączy jej częściową zamianę do oferty pierwotnej oznakowując ją tym samym numerem.
  8. Zapytanie ofertowe wraz załącznikami umieszczono na stronie: http://www.isyrius.com oraz w Bazie Konkurencyjności na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Pytania i odpowiedzi do zapytania:

  1. W części II zamówienia „Materiały techniczne i eksploatacyjne, konserwacje, przeglądy i naprawy aparatury technicznej” Wykonawca będzie realizował usługi dostawy materiałów technicznych i eksploatacyjnych.
  2. Czy Zamawiający doprecyzuje co ma być przedmiotem dostaw przed terminem składania ofert?

    Wskazany w karcie produktu PKJ.MAT opis uważamy za zbyt ogólny.

    Prosimy o podanie dokładniejszych parametrów technicznych, które są niezbędne do rzetelnego skalkulowania oferty.

    Odpowiedź:

    Uważamy, że specyfikacja jest wystarczająca do skalkulowania i złożenia ofert.

    Wykonawca powinien kierować się w szczególności następującymi punktami z karty produktu:

    „2. Wstępnie zaplanowano przykładowe rodzaje dostaw materiałów:

    a) baterie, akumulatory, zasilacze,

    b) przewody, konektory,

    c) podzespoły elektroniczne, źródła światła,

    d) podzespoły i elementy konstrukcyjne, obudowy,

    e) normalia, farby, spoiwa i kleje,

    f) inne akcesoria,

    g) zestawy narzędziowe,

    h) paliwo do agregatów prądotwórczych.

    3. Wartość dostaw materiałów i napraw doraźnych nie przekroczy 42.000,00 PLN.”

    Nie mniej w celu ułatwienia skalkulowania ofert Zamawiający przygotował Zapotrzebowanie z listą przedmiotów dostawy dla produktu PKJ.MAT, które opisano w Rozdziale 6 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).

    W związku z powyższym zaktualizowano również formularz ofertowy (Załącznik nr 2), w którym uzwględniono wydzielenie wyceny wybranych składników zamówienia.

    Treść pozostałych załączników nie uległa zmianie.

    Termin składania ofert nie ulega zmianie.

Regulamin udzielania zamówienia dostępny jest na głównej stronie zamówień

Dokumenty